Wednesday, March 10, 2010

syangs saia (:

mama && baba ! :)




mama,baba adekk syangs mama n baba.
ape yg adekk nk,sume mama n baba bgy.tengs ma,ba !:(
tpy adekk sad sgat2 bab xpat nk focus blaja.
musti mama nan baba kcewa sgat ngan adekk ! ;(
tpy adekk jnji,PMR taun niey adekk wt tol2 n cube pat kputusn yg cmerlang.
adekk pomish !
mama n baba jgan sdih2 k.
adekk jnji jge nme baek kuarge ;)
ily mum n dad !
my superduper !!
:DD
amanda natalia && ariel miqhaiel !

budak budak yg nkal sgat :DD

tpy bile downg xdew sunyi aku doe.

adekk,akk syangs kowng laa.kowngs sntiase jd kaka pnye COMELL

syangs budak gemok && kuwus ! ;))

mwax !!
ily.ily.ily

muhd aliff iqbal !






abg !adekk syangs ko doe.even kow slalu kcau ak,

ckp ngan mama ak dating,kow slalu mra bf adekk, tpy ko abg yg trehebadd bgy adekk !
hee :)
adekk tawu ko tkot dak2 niey ape2kn adekk an?jgan icau laa.
downg xbrani pnye.ty adekk flying kick downg..haha :DD
adekk pomIsh doe ! ;)
mmng besh r lau lepak nan kow bang.
dgr kow maen gitar,bistu ko gler2 ;D
dok pkul2 adekk.tpy xpew,xbesh jgak klo xdew gado an..
hee :)
ily laa abg !

muhd taufiq azirul azim

syangs kow gler babeng r adekk.wlaupon kow suke cubitcubit ak,
ak ttap syangs ko r.
kow cubit aku bab aku comey an?hahax(kiddin)

tyme g genting tue kow asekk bekepit ngan aku je an.laky nk ngorat ak pon ssah doe.

:DD

aku syangs kow cmne aku syangs momo,n cmne aku syangs air gas.
hahax.
best r dekk klo cter pcl bf ngan ko.mzt ko backup ak.
ble laky 2 skit kn aty aku,mzt kow msg die an??!
tpy 1 je kow niey aku gewam,pndai ncihat owg,
tpy die yg wt..
wt ape 2 secret ea.kn3??;))
ily laa adekk !

No comments:

Post a Comment